Vanochtend verscheen hier op PiepVandaag.nl de column – De bittere smaak van Heineken. Inmiddels is er een update te melden en we hebben goed nieuws!
Zojuist heeft Heineken contact opgenomen met Wilde Dieren de Tent Uit. We hebben nog geen antwoorden op onze vragen, maar onze directeur Leonie Vestering is uitgenodigd voor een gesprek met John Clark, Director External Corporate Relations van Heineken. Wilde Dieren de Tent Uit wil in dit gesprek meer duidelijkheid krijgen over de olifant uit de commercial. Daarnaast willen we duurzame afspraken maken over de toekomst. We houden jullie op de hoogte.
Bedankt voor jullie steun!
©PiepVandaag.nl Leonie Vestering, directeur, Vereniging Wilde Dieren de Tent Uit
Strijd mee tegen dierenleed!
Redactie AnimalsToday.nl
Gerelateerde berichten
1 Comment
Reageren is niet meer mogelijk.
Blog Karen Soeters
Strijd mee tegen dierenleed!
Wil je ons werk op een bijzondere manier steunen, bijvoorbeeld met een mooi cadeau? Dat kan! Via Birdwise.nl gaat € 7,50 bij aankoop van een vogel of ander dier direct naar House of Animals. Een extra goede reden om zo’n mooie decoratieve tuinvogel, eekhoorn of egel te bestellen. Klik op de foto’s voor meer informatie.
Check ons op Instagram
Wij komen heel graag in contact met mensen die de afgelopen 2 weken bij de Meiboom of Pupzzz een puppy hebben gekoc… https://t.co/EvWIAzqZJB
VolgOnze collega Esther en haar vrouw Eleonora skiën vandaag de prestigieuze Toblach-Cortina skimarathon van 42 km om a… https://t.co/uXoKWKQkNJ
Volg
Eindelijk! Laten we nu maar hopen dat Heineken laat zien dat ze leren van stomme fouten in het verleden, door hun beleid aan te passen.